Metrohouse po godzinach

Stare powiedzenie mówi, że pośrednik pracuje wtedy, kiedy nie pracują jego klienci. Dlatego, aby ułatwić kontakt klienta z Metrohouse zmianie uległy godziny pracy Infolinii. Od czerwca konsultanci są do dyspozycji 7 dni w tygodniu od 8.00 do 22.00.


Klienci wymagają od pośredników pełnej dyspozycyjności. Styl życia powoduje, że coraz więcej osób wyszukuje nieruchomości w Internecie w późnych godzinach wieczornych i w weekendy. Po zmianie godzin pracy Infolinii klient przez będzie mógł niemal przez cały dzień połączyć się z konsultantem i uzyskać dodatkowe informacje na temat konkretnej oferty, a także podobnych ofert spełniających kryteria klienta. Infolinia umówi także spotkanie z pośrednikiem prowadzącym dane zlecenie oraz poinformuje klienta na temat innych usług oferowanych przez Metrohouse.

Zachęcamy do kontaktu: 7 dni w tygodniu od 8.00 do 22.00. Numery telefonów podajemy przy każdej ofercie.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Chciałam podziękować za świetną współpracę przy szukaniu mieszkania. Pan Janusz od 27.12 2012 r. był moim agentem i dzięki jego wytrwałości, cierpliwości i zaangażowaniu, dzisiaj podpisałam umowę kupna u notariusza. Pan Janusz przez cały ten czas poszukiwań okazywał pełne zrozumienie i dyskrecję. Życzyłabym sobie w innych instytucjach mieć do czynienia z takimi profesjonalistami."

— Katarzyna S., Kraków