2012-04-11

Nowe usługi Metrohouse

Startuje też pełna nowych funkcjonalności strona www.metrohouse.pl ze Strefą Klienta.

Nowe usługi
Metrohouse & Partnerzy S.A., która dotychczas kojarzona była z modelem Kupujący Nie Płaci Prowizji 11 kwietnia wprowadza kolejne usługi. Pierwsza z nich to Mieszkanie z Gwarancją. Każdy klient, który kupi za pośrednictwem Metrohouse mieszkanie lub dom i wypełni formularz na stronie agencji otrzyma 12-miesięczne ubezpieczenie assistance. Partnerem ubezpieczeniowym usługi jest TUiR WARTA S.A., która przygotowała specjalny pakiet dla klientów Metrohouse.

- Z doświadczenia wiemy, jak bardzo dotkliwe dla właścicieli mieszkania lub domu mogą być „zwykłe" awarie i inne nieprzewidziane sytuacje. Najcenniejsze jest wówczas natychmiastowe wsparcie. Dzięki nam klienci Metrohouse mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów pomocy w różnych okolicznościach, nawet niezwiązanych bezpośrednio z użytkowaniem mieszkania lub domu."- mówi Przemysław Makaro, Dyrektor Biura Rozwoju Produktów Majątkowych i Osobowych TUiR WARTA S.A.

Home assistance przyda się w wielu awaryjnych sytuacjach związanych z życiem codziennym. Warta zapewnia w nim dojazd fachowców i naprawę sprzętu, która obejmuje prawie wszystko, co może się w domu zepsuć - sprzęt RTV, AGD, PC, zamek w drzwiach, pęknięta rura, uszkodzony dach czy zbita szyba. Klient Metrohouse nie zapłaci ani za dojazd fachowca, ani za koszt robocizny. Jeśli dom lub mieszkanie ulegnie poważnemu uszkodzeniu, a jego naprawa uniemożliwi normalne zamieszkanie WARTA zapewni transport i zakwaterowanie w hotelu. Polisa przyda się również poza murami domu - można np. z niej skorzystać w razie nagłego zachorowania lub wypadku w dowolnym miejscu w Polsce - jeśli niezbędny będzie lekarz lub pielęgniarka, Warta zorganizuje i pokryje koszt ich dojazdu i opłaci honorarium. Jeżeli będzie potrzebny transport do placówki medycznej lub szpitala, ubezpieczyciel również go zorganizuje i pokryje jego koszt.

Druga nowa usługa, Odbiór od Dewelopera, jest dedykowana dla klientów Metrohouse którzy zdecydowali się na zakup nowego mieszkania. – Usługa obejmuje klientów, którzy za pośrednictwem Metrohouse dokonają zakupu mieszkania z rynku pierwotnego. Inspektor budowlany pomoże klientom w dokonaniu odbioru lokalu, sporządzi raport techniczny odbioru i wskaże zalecenia dotyczące poprawek budowlanych, tłumaczy Michał Kosiedowski, wiceprezes Metrohouse & Partnerzy S.A. Klient po zakończonej usłudze rejestruje ją na stronie agencji, a następnie kontaktuje się z nim inspektor budowlany, który uzgadnia szczegóły odbioru.


Metrohouse będzie kontynuować też Bezpieczny Wynajem – usługę skierowaną do właścicieli mieszkań przeznaczonych do wynajmu. Klienci wynajmujący mieszkanie mogą liczyć na weryfikację potencjalnego najemcy w bazach Krajowego Rejestru Długów, BiG oraz w systemie Dokumenty Zastrzeżone. Dodatkowo po podpisaniu umowy najmu najemca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.


Nowa odsłona www
Poza nowymi usługami Metrohouse uruchamia też nową www. – Postawiliśmy na prostotę i usunęliśmy ze strony wszelkie elementy, które mogą utrudniać przeglądanie ofert. Dodaliśmy też kilka ciekawych funkcjonalności w wyszukiwarce i opisie ofert, w tym m.in. Street View, mówi Mariusz Kania, prezes Metrohouse & Partnerzy S.A. – Tylko u nas można też szukać nieruchomości za pomocą wyznaczonego okręgu na mapie. Zupełną nowością jest Strefa Klienta. Po zalogowaniu będzie on mógł korzystać z dodatkowych funkcjonalności, m.in. porównywać oferty, weryfikować własne zlecenia sprzedaży i samodzielnie decydować o tym w jaki sposób eksponowana jest jego oferta do sprzedaży.

Zarząd Spółki zapowiada już kolejne funkcjonalności. – Jednym z ważniejszych elementów, które wdrożymy jest rozbudowa systemu wyszukiwania nieruchomości na mapie z wykorzystaniem różnego rodzaju statystyk, które mogą być bardzo pomocne dla potencjalnych nabywców. Dziś klienci poszukując mieszkania kierują się nie tylko dobrym dojazdem, bezpieczeństwem, czy prestiżem okolicy. Coraz częściej o wyborze decyduje np. bliskość szkoły, która plasuje się wysoko w rankingach. Już niedługo dostarczymy naszym klientom szereg informacji, które pozwolą im jeszcze bardziej precyzyjnie wybrać ciekawy do życia rejon miasta lub regionu, tłumaczy Mariusz Kania.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Drogą mailową chciałabym podziękować oddziałowi Metrohouse w Gdańsku, a w szczególności Pani Beacie Filipek i Panu Rafałowi Strzyż za rzetelną pracę wykonaną przy sprzedaży mojego mieszkania. Oboje pokazali pełen profesjonalizm i dużą dozę zrozumienia dla takiego laika jak ja, wielkie dzięki, będę Państwa polecać."

— Katarzyna C., Gdańsk