Podziękowania i reklamacje

 

Podziękowania

Zawsze z przyjemnością przyjmujemy od Klientów podziękowania za obsługę transakcji. Jeżeli chcesz w szczególny sposób podziękować Doradcy Metrohouse, napisz do nas. Z pewnością będzie to miła niespodzianka dla Doradcy, a dla nas dowód, że pracują z nami naprawdę doskonali specjaliści. Podziękowania i rekomendacje można przesyłać na adres: dziekujemy@metrohouse.pl

 

Skargi i reklamacje

Jeżeli masz zastrzeżenia do pracy Doradców Metrohouse czekamy na Twoje uwagi i sugestie dotyczące obsługi. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni. Maile z reklamacjami należy przesyłać na reklamacje@metrohouse.pl

 

Zapoznaj się z zasadami składania i rozpatrywania reklamacji.


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

Z wdzięcznością informuję Dyrekcję Metrohouse w Warszawie, że wyjątkowo dobrze układa się moja współpraca w sprawie sprzedaży i kupna mieszkania z Panią Bożeną Gwiazdowską – Waszym pośrednikiem. Jest to osoba niezwykle uczynna, życzliwa i kompetentna. Moja współpraca na zasadzie umowy otwartej trwa nadal. Dziękuję

— Irena, Warszawa